paaskamp2018.reismee.nl

Wat nemen we mee....

Paaskamp 30 maart tot en met 2 april  2018

We zitten iets minder vol dan vorig jaar, dus er zijn nog wat plekken. Ken je iemand die misschien wel mee wil, wacht dus niet te lang en laat hem of haar zich melden of even met een van ons bellen. Voor de snelle aanmelders is er nog een plek, daarna wordt het lastig.

Bonte avond. We hebben de afgelopen jaren van alles gehad, maar dit jaar wordt het zeker een magische-avond want het thema is HARRY POTTER. Trek dus vooral je HP shirt, pak of weet ik veel wat aan wanneer je dat hebt, maar iets anders is natuurlijk ook goed.

Verslag. Ook dit jaar doen we elke dag weer verslag van wat er gebeurt en wat we doen zodat de thuisblijvers toch een beetje mee kunnen leven. Dit is te vinden op paaskamp2018.reismee.nl. Mocht je nog eens terug willen kijken naar vorig jaar, dan kan dat natuurlijk ook, kijk dan op

paaskamp-2017.reismee.nl

Het vertrek. Dat is op Goede Vrijdag 30 maart en we verzamelen voor iedereen die vanaf het veld vertrekt om 17.00 uur (korfbalvereniging Sperwers, Carnissedreef 8, Rotterdam-Zuid). Eten doen we die avond niet meer, dus zorg dat je thuis al hebt gegeten of dat je iets te eten bij je hebt. Meld je bij binnenkomst svp even bij de tafel waar ik zit (die zie je vanzelf) zodat ik weet dat je er bent. Ook kun je dan een kopietje van je verzekeringspasje en id (als je ouder dan 14 bent) en eventuele medicijnen afgeven en dan is het echt begonnen: je bent op kamp en kunt de bus in!!!!

Wat moet er mee:

- slaapzak + hoeslaken + kussensloop

- slippers om naar de douches en toiletten te gaan (ook voor jongens handig!!!)

- goede dichte schoenen, regenkleding en extra sokken

- tandenborstel en tandpasta

- een vuilniszak met naam erop voor de vuile was

genoeg schone kleren

een kledingsetje dat vies kan worden voor de zeskamp

handdoeken

flesjes drinken en snoepjes (voor thee, melk en limonade zorgen wij natuurlijk, maar wat eigen flesjes of pakjes is altijd handig in het bos of als extraatje tussendoor. Voor mensen waarvan voor het eerst een kind meegaat: mijn eigen kinderen namen altijd voor elke dag 1 of 2 extra flesjes limonade mee en dat ging op)

pyama + knuffel

kleding voor de bonte avond zie ook hierboven

zaklamp

klein rugzakje om mee te nemen tijdens speurtocht of bosspel

Wat moet niet mee: Alles waar je aan gehecht bent en wat vooral niet kapot moet gaan. Dat telefoons meegaan snappen we, maar let er dan zelf goed op. Verder gaan we ook dit jaar weer niet naar winkels, patatzaak of iets anders waar je wat uit kunt geven. Een portemonnee is dus echt niet nodig.

Eventuele medicijnen. Echt voor de ouders: wanneer uw kind medicijnen gebruikt kunt u dat natuurlijk bij ons afgeven. Graag met een briefje erbij wat uw zoon of dochter op welk moment moet slikken, dan zorgen wij ervoor dat dat ook echt gebeurt.

De terugreis. Na slechts drie nachtjes gaan we op maandag (Tweede Paasdag) alweer opruimen, inpakken en in de loop van de middag richting Rotterdam. Het plan is om ongeveer 16.00 uur weer op het veld te zijn zodat je ‘s-avonds gewoon thuis kunt eten en op tijd naar bed kunt (of nog wat huiswerk kunt doen). We proberen weer een link op de sperwers- en de reismeesite te zetten, waarmee je ouders kunnen zien waar de bus rijdt en hoelaat hij aankomt bij Sperwers.

Kosten. Mocht iemand nog niet betaald hebben, dan verzoek ik daar alsnog zo snel mogelijk voor te zorgen. De kosten bedragen dan € 85,-. Maak dat bedrag svp onder vermelding Lunteren en naam kind(eren) over op rekening NL77INGB0000495856 ten name van RSV Sperwers. Dat is voor de penningmeester en mijzelf wel zo makkelijk.

Sponsoractie. Dit jaar zijn we mede dankzij enkele giften van ouders bijna uit de kosten. Mocht iemand voor het laatste gaatje in de begroting nog een idee hebben, dan horen we dat natuurlijk graag.

Volgens mij is dit alles. Mocht iemand nog vragen hebben of iets willen bespreken voordat we in een volle kantine staan, dan ben ik te bereiken op  06-13347404. Ook kun je altijd mailen op sperwerskamp@gmail.com. Tot 30 maart allemaal!

Renate